tag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post8722269672679400819..comments2023-06-09T11:04:51.054+03:00Comments on Weltschmerz K.: Κριτική στο κείμενο της Ελένης Πορτάλιου του ΣΥΡΙΖΑ, ''Για ένα μαζικό, δημοκρατικό, αριστερό κόμμα''Weltschmerz K.http://www.blogger.com/profile/00213544916790930653noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-70204047267858116092012-07-25T02:22:14.787+03:002012-07-25T02:22:14.787+03:00Weltschmerz K.
Πιο ''καθαρή'' μου...Weltschmerz K.<br /><br />Πιο ''καθαρή'' μου φαίνεται αυτή η επιλογή. Ξέρεις τί έχεις να αντιμετωπίσεις. Επίσης δεν αρκεί να κάνεις ''εμμενή'' κριτική αλλά πρέπει να ανοίξεις και εσύ τα χαρτιά σου. Έτσι μάλλον μπορεί να προχωρήσει η υπόθεση. Θα περιμένω με πολύ ενδιαφέρον το κείμενο. Πάρε ανεμιστήρα και δούλευε!Ονειρμόςhttps://www.blogger.com/profile/07034464827072786484noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-66166868354814301062012-07-19T02:22:03.449+03:002012-07-19T02:22:03.449+03:00Εδώ και λίγες μέρες έχω ξεκινήσει να γράφω μια απά...Εδώ και λίγες μέρες έχω ξεκινήσει να γράφω μια απάντηση, διανθισμένη με χιούμορ, αλλά η ζέστη κρατά τους ρυθμούς παραγωγής αρκετά χαμηλούς -μ.ο. περίπου δυο σειρές τη μέρα-, οπότε σε μερικές βδομάδες θα την έχω έτοιμη! Ξεκίνησε ως υπεράσπιση της οπτικής Πορτάλιου έναντι των κριτικών παρατηρήσεων που έκανες, αλλά τη βλέπω να καταλήγει σε μια γενική καταγγελία κάθε απόπειρας ανανέωσης, (επ)ανασυγκρότησης, ανασύνθεσης, επαναθεμελίωσης, κι εντέλει νεκρανάστασης των Κομμουνιστικών ιδεών.Weltschmerz K.https://www.blogger.com/profile/00213544916790930653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-57835973214198554872012-07-14T21:38:31.937+03:002012-07-14T21:38:31.937+03:00Επίσης, φίλε Weltschmerz, γράφω όχι απατεώνες του ...Επίσης, φίλε Weltschmerz, γράφω όχι απατεώνες του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ''μαρξιστές-απατεώνες''. Και δεν κόλλησα τυχαία το ''απατεώνες'' δίπλα στο ''μαρξιστές''. Απατεώνες είναι από αυτή τη σκοπιά. Πολιτικοί απατεώνες. Δεν μιλάω γενικά αλλά συγκεκριμένα για μαρξιστές-απατεώνες, και καλό θα ήταν να το αλλάξεις. <br />Δεν γράφω τίποτα πολιτικάντικο λοιπόν. Ως προς τον μαρξισμό τους είναι απατεώνες. Και η κριτική αυτή δεν θα ίσχυε αν έλεγαν πως δεν είναι μαρξιστές αλλά μετα-αυτόνομοι κλπ.Ονειρμόςhttps://www.blogger.com/profile/05128723681228596310noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-33355949782869945622012-07-14T21:25:50.967+03:002012-07-14T21:25:50.967+03:00Η σκοπιά δεν είναι απαραίτητα μαρξιστική. Η κριτικ...Η σκοπιά δεν είναι απαραίτητα μαρξιστική. Η κριτική είναι βασικά ''εμμενής''. Πως ταιριάζουν όλα αυτά που λέει η κ.Πορτάλιου μεταξύ τους. <br />Η μόνη δυνατή απάντηση, κατά τη γνώμη μου, είναι πως το κείμενο απευθυνόταν σε μαζικό κοινό και ότι παρεξήγησα κάποιες ασάφειες, διαστρέβλωσα τις πραγματικές θέσεις της όσον αφορά το κείμενο, κλπ. Περιμένω συγκεκριμένες αντικρούσεις πάντως. Για μένα αυτό το κείμενο είναι δείγμα πολιτικοιδεολογικής απατεωνιάς, ή τρομερά επιζήμιας αφέλειας. Δεν έχω πρόβλημα αν δεν πρόκειται για απατεωνιά, να πρόκειται αφέλεια. Δεν έχω πρόβλημα επίσης να υπάρξει αντίκρουση αυτών που υποστηρίζω.<br />Το απλό και σχεδόν αυταπόδεικτο, είναι πως από τις θέσεις της κ.Πορτάλιου δεν μπορεί κάποιος να ''ανασυστήσει'' τί στην ευχή συμβαίνει στη κοινωνική δομή, αν έχουμε ''μαρξιστικές τάξεις'', πλήθος, και τα δύο μαζί, αν υπάρχει ''εκτός'' ή μόνο ''εντός'' του Κράτους, κλπ. Εσύ από το κείμενο της κ.Πορτάλιου, ποιά κοινωνική θεώρηση θα σχημάτιζες στο μυαλό σου?Ονειρμόςhttps://www.blogger.com/profile/05128723681228596310noreply@blogger.com