tag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post5167302903347738483..comments2023-06-09T11:04:51.054+03:00Comments on Weltschmerz K.: Θέσεις για την αντικειμενική οντολογία: η αντικειμενοστραφής οντολογία είναι ένας κατά το ήμισυ μεταδομισμόςWeltschmerz K.http://www.blogger.com/profile/00213544916790930653noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-33701969134894643722013-12-28T19:03:24.863+02:002013-12-28T19:03:24.863+02:00Κατ' αρχάς να πω τα χρόνια πολλά, να μπει το 1...Κατ' αρχάς να πω τα χρόνια πολλά, να μπει το 14 με υγεία, να πούμε, και κυβέρνηση (με κορμό της κεντρο-) αριστεράς! Δεν είχα ίντερνετ για λίγες μέρες, οπότε σ'χώρα με που δεν απάντησα εγκαίρως. Να διευκρινίσω ότι η πολιτική μη απαντήσεων του ιστολογίου έχει συνήθως δυο άξονες: είτε τη βαρεμάρα του συγγραφέα των αναρτήσεων (ιδίως όταν η απάντηση προϋποθέτει ψάξιμο στη βιβλιοθήκη της αλεξάδρειας!), είτε τη συμφωνία με όσα προηγήθηκαν, που καθιστά περιττή την όποια δημόσια επιβεβαίωση της συμφωνίας.<br /><br />Είθισται κάθε κωδικοποιημένη παρουσίαση θέσεων να είναι προγραμματική, σύντομη, μαχητική. Ο συγγραφέας του παραπάνω είναι πράγματι ένοχος, και συνιστώ να κοιτάξεις στο μπλογκ του για μια διασκεδαστική συλλογή αναρτήσεων που αφορούν τον Χάρμαν κυρίως - για παράδειγμα, εμπλουτίζει κατά καιρούς ένα κείμενο κριτικής που ξεκίνησε με είκοσι θέσεις -των οποίων ο πυρήνας εμφανίζεται στην ενδεκάδα της ανάρτησης- και έχει φτάσει τώρα στις εβδομήντα κάτι!<br /><br />Είχες πει ότι θα επέστρεφες για κριτικά σχόλια στην παρουσίαση του Λατούρ από τον Χάρμαν. Αν με αξιώσει ο Χριστός, θα γράψω κάτι για αυτό, οπότε τα σχόλιά σου είναι όπως πάντοτε ευπρόσδεκτα*.<br /><br />* παγκόσμια πρωτοτυπία: ο συγγραφέας απαιτεί προκαταβολικά να συζητηθεί το κείμενο που δεν έχει ακόμη γράψει.Weltschmerz K.https://www.blogger.com/profile/00213544916790930653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1671969829926489136.post-21928337937737625672013-12-22T23:14:15.349+02:002013-12-22T23:14:15.349+02:00Mάλλον κάπως δυιστικά βάζει ο συγγραφέας τα μέτωπα...Mάλλον κάπως δυιστικά βάζει ο συγγραφέας τα μέτωπα. Νομίζω πως όλοι αυτοί επικοινωνούν κάπου. Ειδικά κομμάτια του έργου τους. Λ.χ οι ''Λογικές των Κόσμων'' πιο πολύ με τον Ντελέζ από ό,τι το ''Είναι και το Συμβάν'', ο Ντελέζ πιο πολύ με τον δομισμό στο Logic of Sense και πιο πολύ με τον Μπαντιού και το Συμβάν με τη Χρονοεικόνα, ο Χάρμαν και η OOO βρίσκονται σε διάφορες παραλλαγές, κ.ο.κ. Επίσης, η διαδικασία υποκειμενοποίησης στον Badiou έχει σχέση με ερευνητικά προγράμματα και πειραματισμό, σημεία που θυμίζουν αποδόμηση.<br />Όπως καταλαβαίνω το κείμενο, βασίζεται κυρίως στη σχέση δυνάμει-ενεργεία, όπως συλλαμβάνεται από όλους τους παραπάνω. <br />Ονειρμόςhttps://www.blogger.com/profile/05128723681228596310noreply@blogger.com